Skärtorsdag



Idag regnar det och är grått men det får gå för vi har lite att pyssla med inne. När det är fint vill man vara ute och då blir inget gjort här inne. Orkar inte så mycket men vill att det ska se lite rent ut här i natt när tjejerna kommer från båten. Det är så roligt att de kommer hem så man får rå om dem några dagar. Synd bara att killarna inte är med men man kan inte få allt. Nu ska jag lägga mig och sova middag medan hundarna är trötta efter att de varit på på promenad. Hoppas ni alla får en härlig påskhelg! Jag önskar er alla en riktig  härlig GLAD PÅSK

I går var Marianne här med en härlig blomma och champagne! Jag vill fortsätta fylla 50 år resten av mitt liv!! Det är bara så härligt och roligt. Det tar liksom aldrig slut....jo det gör det väl men just nu passar jag på att njuta.

I helgen fick jag en födelsedagspresent till....det är såå härligt jag har fått njuta av min födelsedag hur länge som helst. Då fick jag Linn m.familj en bok som jag länge tänkt köpa men som aldrig blivit av.
Det roliga med denna är att VI är med i den! Jag blev så glad när jag fick höra det och min första tanke var att det nog var med som "felexempel" men det är nog inte så även om vi inte står så perfekt som man skulle önska.  På bilden är Pernilla Åhlin m.Pennie, Maja m.Selma, Lina m.Nova, Annelie m.Tiger. En grupp som vi vann många BIS -avelsgrupp med både på SKK och SSRK . Boken handlar om att ställa ut din hund på rätt sätt. Vi är med som exempel på en avelsgrupp(mor eller far med 4 barn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback