Packad


Ja så var man packad igen! Det lät väl kul, om man förstår den sortens humor...humor på låg nivå. Hur som helst så har jag, tror jag, fått ner det mesta i väskan som är viktigt. Ska bara kolla det sista och jag hoppas jag inte kommer på så mycket mer. Min lilla packning som nästan inte skulle vara något är redan en fylld bag...det är ju bara 4 dagar! 

Detta får bli en kort, kort bloggning...tror jag om jag nu klarar av att göra en sådan. Ibland tror jag att jag skriver mer än jag pratar...eller är det ungefär på samma sätt. Jag kan inte prata KORT...det säger Rolf i alla fall, han påstår att jag inte vet vad det innebär och lite kanske det ligger i det. Men när man har mycket att prata om så kan det inte bli "manligt" kort! De tycker bara man ska säga vad man vill och få ett svar på detta å sen är det klart.... Det är inte därför de uppfann telefonen brukar jag säga. Det var för att man skulle prata i den....och gärna länge. Nu mera kan "de" inte klaga på att det blir dyrt, för det kostar nästan inget längre....bara fasta avgifter.

Ja, ja nu skulle detta bli en kort bloggning men jag måste bara säga att tyvärr hinner jag inte med någon utmaning på några dagar. Tina får nog vänta tills jag kommer hem igen, tror jag. Ska försöka blogga lite från Värmlandsskogarna också men bara kanske! Nu ska jag betala båtbiljetten och sedan i säng!

Den härliga bilden fick jag av Kitty på hennes lille Texas en gång för länge sen! Visst är den underbar - han ville så gärna åka med matte när hon skulle resa sin väg. Det är säkert många som haft sina hundar liggande i väskan men inte så många som haft kameran nära. Fast hundarna här inte sett min väska så har de fattat att något är på gång, det är bästa att hålla extra koll på matte!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha nu en härlig och skön resa. Hoppas du fått med alla piller ;-)

/P

Postat av: Maja

Fredrik tycker att det finns ingen annan familj som har så lååånga avslut på telefonsamtal som vi (du, Lina och jag), sen tillhör ju mormor där oxå men det har han inte rinktigt fått koll på än...

2008-11-13 @ 18:44:07
URL: http://www.wedd.se
Postat av: Kitty

Trevlig resa :D Ja den bilden är underbar! Texas tyckte verkligen att han fick plats ockås, han sov gått där i resväskan tills det var dags att åka ;) Då fick han stanna hemma :( :P Kram kram kram!

2008-11-13 @ 20:11:38
URL: http://web.comhem.se/rindistexas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback