Orken härom dagen

Men ork räcker bara till för att vara, leva just nu...varför? Jag läser om andra som har cancer och som jobbar, klättrar i berg, hoppar fallskärm och gud vet var...men inte jag! Jag vill också orka en massa roliga saker, men det finns inte ork och då försvinner lusten också. Inte är det gott att äta och inte annat som jag tyckt varit roligt heller. Intalar mig att jag är avundsjuk på alla som är på Världsutställningen som just nu pågår i Stockholm men när jag verkligen känner efter så är jag faktiskt inte säker på att jag skulle vilja vara där?! Vad är det för fel? Inte har jag tappat livslusten i alla fall för det VET jag att jag inte har! Kan det vara så att jag är så nervös för läkarbesöket på måndag att det är det som stängt av hela mig...ja, kanske för visst är jag nervös för vad de ska säga men inte påverkar det allt...jag vet ju ungefär hur läget är.
Har ju längtat så jättemycket efter denna semesterresa men den känns just nu mest jobbig, faktiskt....hemskt nog. Jag längtar jättemycket efter att få träffa tjejerna-så klart, deras killar(nyfiken på Linas nye Jimmie) och resten av släkten och vännerna som finns efter vägen...men, ja... jobbigt känns det ändå och det blir jag ledsen över... Men jag blir kanske piggare när det närmar sig och jag måste ju inte ha så stora krav och förväntningar...i alla fall försöka att inte ha det.

Ja, Barbro det är våran trädgård - visst blev bilden härlig, det tycker jag också.

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du har en bra dag=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback