Ont och ondare än förut

Vi börjar med en bild av lilla charmtrollet



Varför ska det behöva göra så ont när man äter så mycket tabletter, känns som det inte går att få nog med piller ibland och just nu är det en sådan stund. Det är ju som tur är bättre dagar och stunder. Jag pratade en stund med min läkare idag om fortsatta behandligen och det blir samma som tidigare +en hormonspruta som männen med prostatacancer får ...så nu ska jag få den behandligen och hoppas att det ska fungera bättre. Jag kommer troligen att vara konstant svettig efter vad jag förstår och jag som var så glad att det blivit bättre med just detta jobbiga fenomen. Men det andra alternativet är cellgifter och då vill jag prova detta först. Pest eller kolera....i detta fall är det verkligen så.
Sedan ska jag försöka få dem att stråla både ländrygg och höft samtidigt...hoppas det går för ryggen har blivit så mycket sämre de sista dagarna. Det värker hela, jäv... tiden och så fort jag gör något så sätter det igång riktigt ordentligt. Jag är lite rädd att det ska briska eller smulas sönder i dessa kotor. Det kan hända att kotan sjunker ihop och då ska men snabbt till sjukhuset för att inte få kvarstående nervskador...eller dö...kanske, inte vet jag. Mår lite illa när jag tänker på att det kan hända... Nu skiter vi i eländet och tar något trevligare som fina bilder till exempel.

Har fått en del härliga bilder från Fredrik som jag lägger in så ni kan få njuta av lite vackra bilder


Mocha, Mocha och Bonnie...alla foton Fredrik Badics

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka fantastiska bilder. Fredrik har verkligen lyckats fånga ögonblicken.

Håller nu alla tummar och tår för att strålningen ska underlätta detta onda. KRAMIS

Postat av: Pernilla

Dessa underbara härliga hundar! Vilka vackra kort, tack för dem, Fredrik.

Nu håller vi alla tummar och sporrar vi har för att strålningen går bra och att det ger snabbt resultat.

/P

2008-08-11 @ 13:29:41
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Ann Lundin

Hej!

Jag förstår att du har det tufft med all värk...

Hoppas ändå att lilla nytillskottet kan lätta upp med sina hyss! Hälsa Rolf och önska lycka till med charmtrollet!

Hälsa Ann!

2008-08-12 @ 20:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback