Pengar, pengar...

Jag har fått skattebeskedet och brukar alltid få restskatt men inte i år jag ska få tillbaka!! Oj så roligt men så kollar vi summan...ja... jag är ju fortfarande glad men kanske kunde det fått vara lite mer...med ränta på den stora summan är det 4 kr...ja det blev inte mer än så men många bäckar små heter det ju...


Jag vet att jag aldrig kommer att ha några pengar i överskott, det sa en kille som gjorde mitt horoskop för några år sedan och det stämmer ju hittills. Men om man ska få lite extra kunde det väl vara lite mer än 4 kr. Men man ska vara glad åt det lilla här i livet och det är jag. Jag mår lite bättre idag så i morgon mår jag nog ännu bättre. Dessutom fick jag höra att många ligger i hög feber så då kändes det ännu bättre för då vet jag att det inte har med min sjukdom att göra.


Hundarna tycker jag är ganska tråkig som bara ligger å ligger...det är bara när jag sitter ute i solen en stund som de tycker det är okej med matte. Vi får hoppas att det fina soliga vädret fortsätter, men det skulle väl bli regn snart...tror jag att jag hörde. Varför har jag så himla dåligt minne...vad beror det på att jag glömmer allt eller inte allt...men alldeles för mycket. Ska försöka orka anmäla hundarna till utställningen, det har jag inte glömt ...


Siv -Det kommer en liten hög med anmälningar...så fort jag kan orka sätta mig vid datorn med alla papper. Skit att jag inte gjorde det förra veckan som jag tänkte men då var det så mycket annat och jag orkade inte pga. annat ...och så blev det sjukdom...(jag är ju frisk annars...på något vis glömmer jag cancersjukan ibland, den räknas inte)...skit av allt.


Nu ska jag försöka få till lite anmälningar innan jag lägger mig.

Tack Susanne för att du tar ut hundarna nästan alla dagar!
image140

image141image142


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback