Livet är lite segt ibland...

Svettas, svettas och känner mig som jag ska svimma nästan hela tiden...skitjobbigt. Som ni säkert förstått så har orken inte funnits riktigt efter påsk. I lördags mådde jag äntligen superbra men natten till söndagen sov jag nästan inget och sedan har det varit fullständigt skit. I dag kom jag på idén att kolla tempen och då visade det sig att jag har lite förhöjd trotts alla piller...så nu hoppas jag på att det är det som gör att det känns så jobbigt.

Hur som så var påsken härlig med barnen hemma och andra vänner. Bilderna jag ska lägga in hittar jag inte och nu börjar jag få så ont i min dumma rygg att det inte fungerar med något så det får vara nog för denna stund. Ni ser i alla fall att jag lever och att jag har humöret kvar....

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas att febern ger med sig så att orken återhämtar sig lite.
/P

Postat av: Siv Ödlund

Fullt förståeligt att du är trött och slut efter påskhelgen. Skönt att höra ifrån dig igen.

Kram från Siv!

2008-04-02 @ 16:52:32
URL: http://www.lillhagnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback