Gräsligt...

image180

Snart är alla vackra blommor borta... Nästan så man kan gråta...men bara nästan. Varför kan man inte använda lie nu för tiden. Finns det inga "liemaskiner" så att man kunde få behålla blommorna ett tag till. Men det heter väl röjsåg i så fall, låter inte så vackert som LIE..liiee... Visst låter det lite finare och mer romantiskt än RÖJSÅG...eller vad det nu finns för alternativ?! Inte vet jag, jag är ju stadsbarn! (i alla fall småstadsbarn)


Marie N -Hälsa och tacka din man...han är våran favoritdomare idag! ;-) Han gjorde ett utmärkt arbete!!
Fjäska för domaren före ett prov är inte tillåtet (tycker jag) men efter kan väl aldrig vara fel....eller??

Kommentarer
Postat av: Marie Dahlman

MEN ROLF!!! Har du ingen känsla för skönheten? Vet inte om jag ska ta med nån whiskey när vi kommer faktiskt!!!

2008-04-27 @ 17:37:45
Postat av: Marie Nylander

Jag vill sälla mej till gratulanterna från gårdagens prov. Gunnar var riktigt nöjd med alla sina hundar igår. Trevligt att ni också var nöjda med honom!!

Ta gärna en titt i dagens GT, där är två av mina älsklingar med - Gunnar med en av mina 7-veckorsvalpar. Det är väl iof bara en av dem som är söt, men jag gillar dem båda!!

Nu handlar det inte om mina valpar utan om en betydligt mera allvarlig sak - prostatacancer. Se till att era "gubbar" kommer iväg och tar PSA-prov. Gunnar är ett levande bevis på att det är viktigt. Se också till att de äter en matsked pumpakärnor varje dag. Det skall vara bra medicin fick jag veta. Så nu äter Gunnar det snällt varje dag på morgongröten.

Kram Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback