Dödsfarligt att blogga?!

Oj, oj...nu är vi illa ute, bloggning kan framkalla hjärtinfarkt och utbrändhet... Finns det något i denna värld som är ofarligt? Visst kan jag tänka mig att det blir stress i att man måste skriva och ibland inte har något att skriva...det vet jag att det är lite stressande men hjärtinfarkt?? Nja det tror jag inte har med bloggning att göra om det nu inte är så att man sitter bunden vid datorn och inte gör annat än "åker" runt i datavärlden och äter färdigmat typ pizza och annat som inte är så nyttigt...oj nu blev jag sugen på pizza!


Snart ska jag se Brottet en dansk deckarserie som är jättebra. När det är deckare måste man ha något att tugga på...men det får nog bli en kiwi eller banan...kanske lite solrosfrön...pip pip....

Glömde berätta att jag har bakat bullar(på 6 dl)  idag så nu kan ni komma och få kaffe med bullar. Jag blev lite...mycket slut efteråt och somnade bara -bonk- och sov i 1 ½ tim innan det var dags att reda upp och laga mat. Jag orkar inte så mycket som jag vill och tror...irriterande! Men de gick att äta, har provätit nu till kvällskaffet!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, Ulla-Brittas bullar slår alla, i smak alltså.
Nu har jag verkligen skäl att komma ut och hälsa på. Förlåt, ska ta mig i kragen.
/P

Postat av: Maja

Mina bullar smakar likadant!

2008-04-11 @ 14:06:30
URL: http://www.kaipfoto.se
Postat av: Pernilla

Maja, vad menar du? Ska jag ta svängen förbi och äta av dina bullar också?
Hm, ta med bullar nästa gång du kommer ner i stället så kommer jag och hälsar på dej då. ;-)
/P

2008-04-11 @ 16:10:11
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback