Torsdagkväll

Fy va skit man kan må av lite förkylning, inte vill det gå över heller. Rösten är väl rätt okej nu om jag inte långpratar för då blir hostan för jobbig och då gör det ont i min vätskefyllda lunga?eller den är inte full bara lite vätska i den. Just nu ser jag på Idol samtidigt som jag skriver och jag har inte följt det så mycket tidigare, men i år har det blivit lite mer?tv har stått på när vi SPACKLAT och MÅLAT?om någon missat det.
Hur som helst tycker jag de är otroligt duktiga i år, alla är superbra. Ja i början kan man ju inte påstå att alla är bra men nu när det närmar sig någon slags slutstrid.

Nog om detta nu över till något annat?vad ska vi ta???vet ni vad modeller äter för att få mättnadskänsla? Bomull!! Det är sant?hörde det på tv i går och då måste det väl vara sant eller?? +cocacola och cigaretter. Kläder görs i storlek 28-34 och till dessa ska man ha en längd på mellan 178-184 cm?hur sjuk är inte denna värld. En normal 8 åring har stl. 32. Hoppas de får ordning på denna idioti men så länge tjejer och killar går med på att leva upp till detta ideal så lär det väl inte ändras.

Nu har jag och teven gått över till CSI på tv 5(sorry, ni som inte har den kanalen?inget att gråta över) som många tycker är för blodigt men inte för mig?för jag tittar bort när det är för läskigt. Det är inte alltid så trevliga bilder, men de har fantastiska möjligheter att ta fast bovarna med alla sina vätskor och lampor, plus allt annat de har tillgång till. Finns flera olika CSI och just denna heter Miami, är den sämsta tycker jag. Alla ut som perfekta dockor?de har säkert bara storlek 32! Eller möjligen 34. Nu kommer jag inte att hänga med ett enda dugg men skit samma, orkar inte ändå. Ska nog ta mig en grapefrukt i stället för att skriva även om det var trevligt en stund. Behöver nog fylla på mina smärtpiller också. Orkade inte äta när jag gjort kvällsmat, fick en av mina jobbiga svettningar. Det är nästan som tortyr, tänk er att någon häller iskallt vatten över er, så känns det. Om det inte blir bättre efter att förkylningen gått ur kroppen så ska jag höra av mig till sjukhuset för då kanske jag kan få akupunktur mot svettningar. Men jag hoppas och tror att det är förkylningen som gjort det värre.

Läkarserien House har blivit en favorit bara för att de visar så mycket från undersökningar på olika sjukdomar. Sedan har man lust att slå ner honom ibland för att han är så jävla dum men det är ju en annan sak.

Hoppas ni alla får en skön fredag och en härlig helg med härligt väder, som det varit här idag - helt fantastiskt.

Grattis!! Kusin Lasse och Tiina till er lilla 4 fota gull. Misstänker att det är fullt upp nu med den blandningen, Schäfer/Labrador, brukar bli arbetshundar.Ni får väl lägga spår och apporeringsträna så det blir lite lugna stunder inne på kvällarna. Men det är härligt med valpar, längtar efter en egen men det får vänta tills orken är bättre.Kanske i vår om jag får låna Stella eller Lea...eller hur vi nu ska kunna få till det...oj va lätt jag spårar in på något annat är som när man pratar i telefon, det kommer hela tiden fram nya saker i skallen.

Nej nu var det fruktstund och sedan sänggång!!
Förlåt alla som inte fått svar på sina mail ännu?det blir liksom inte av?inte att ringa heller?men jag läser allt och gläds åt allt som kommer!! Men svarar man inte direkt så blir det inte av sen. Som min andra kusin Bertil och hans Karin?skrev när vi var på semester och sedan blev det inget med det heller?usch och fy på mig! Men jag har i alla fall dåligt samvete för det, bara så ni vet;-)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Oj,då skulle jag tagit en bit bomull i förmiddags i stället för tårtbiten! Attans också. Men å andra sidan inbillar jag mig att tårtan var godare. Trivselvikt är ett bra ord tycker jag, storlek 32 är inte något mål för mig kanske 42 :)

Postat av: Pernilla Åhlin

Bomullsdiet alltså. Nej tror att jag låter den dieten va. Jag har en känlsa av att den är smaklös. Håller med dej Birgitta, 42 är ett bra mål tycker jag också.
/P

2007-09-28 @ 10:36:21
URL: http://web.telia.com/~u50307557/?D=A

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback