Stella, våran lilla gumma...

image68

Hon är så go att hon försöker äta upp sig själv...eller så var det bara slick på nosen dags! Jag blev så glad att se våran och familjen Löthbergs prinsessa eller en av 3;-) (...5 eller ännu fler...)
Tror hon tyckte det var rätt kul att få träffa mig också...kändes som det var ömsesidigt. Hon har det super bra där hon bor men lite saknar jag henne allt det ska villigt erkännas. Hon är som sin mor, så himla vänlig men med en hel del egen vilja. Hon och kompisen Frallan är som "ler och långhalm", gav dem varsin tuggpinne men de delada först på den ena och sedan på den andra...märkligt, hur kan de bli så, som tvillingar.

GRATTIS till Susanne och Kinna som fick till det på kursavslutlingen, jättekul!!! Man vet ju aldrig vad fröken Kinna har lust med, hon kan om hon vill!

I går kom Lena och "Freja" ut med mat med sig!! Till oss, godis till hundarna!! Catering utan att behöva varken beställa eller betala, kan det bli bättre. Tack för jättegod mat och efterrätt, speciellt pajen, jordgubb med en väldigt god deg...och sås...mmm....

Så i eftermiddags kom då Carina och Rolf ut med smörgåstårta...tror ni vi njuter...mmm...synd att våra smörgåstårdeälskande döttrar inte var hemma eller tur kanske för då hade vi inte fått något.... Det var jättegottegott!!!

Så bra har vi väl aldrig haft det någon helg eller det kanske vi haft men det kan inte bli mycket bättre än så här. Men imorgon får vi väl försöka klara oss själva åtminstonde vad gäller maten. Rolf ska på fasanjakt, sista chansen på hans jaktställe. Kanske kan det bli lite ork och tid till hemsidan när jag är ensam och inte måste göra något annat än gå en promenad med Bonnie. Jag håller med Birgitta, det är dags...har inte tänkt på att det står trevlig sommar...verkar lite sent...eller är det tidigt?! Jag får väl säga att jag är ute i god tid...fast det duger nog inte som ursäkt, bättre att göra något åt det i stället.

Nu ska jag lägga mig på soffan och se på burken/tv.

Kommentarer
Postat av: Marie Dahlman

Kväll. Du ser oförskämt bra ut på bilden, häftig frisyr.. den passar dig bra. I dag har Honey Boney och jag varit på jaktlydnadskurs och hon var såå duktig, både på apportering och fältsök den lilla snärtan. Ha de gott// Hälsningar från ett vintervitt Dalsland

2007-11-24 @ 21:32:33
Postat av: Pernilla Åhlin

Stella Pella fröken ros
Så söt, slickar på sin egen nos.
/P

Postat av: Kitty Gustafsson

Oj vad du kan Pernilla ;) Tänker inte försöka slå det! :P

Hehe ja det kanske är dags att uppdatera hemsidan då ;) Jag fick ett ryck idag och fixade till min sida lite ;) När du behöver ta en paus från din kan du ju kolla på min *ler* Det är en mycket vacker hund som finns på bild där ;)

Kram på er!

2007-11-24 @ 23:43:31
URL: http://web.comhem.se/rindistexas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback