Nytt och fräscht!

Jag har tröttnat på allt det gulliga rosa nu får det bli lite blått i stället. Ska försöka få till en ny blid av mig själv också om jag fastnar på bild...min mamma gör det inte enligt sig själv så det kanske gått i arv...
Men det blir inte idag och kanske inte i morgon heller men en annan dag ;-)

Jag ser fram emot onsdag när jag ska få besök av lille Isak med matte. Ska bli så kul att få gosa med en valp och riktigt får snusa på honom. Hoppas han har lite valplukt kvar... springer han väl av sig i all ren vit snö som kommer nu. Skönt att man kan elda, få det varmt och skönt.
Nej nu ska jag måla lite guldramar igen! Sedan är det ju fredagsfilm på 4:an.


Kommentarer
Postat av: Siv Ödlund

Tror du att vädret är så stabilt så snön ligger kvar på onsdag? Men man kan ju alltid hoppas förstås.


Kram från Siv!

Postat av: Pernilla Åhlin

Härlig layout. Passar perfekt till dej.
/P

2007-11-12 @ 15:34:11
URL: http://web.telia.com/~u50307557/?D=A

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback