Fredagkväll

Nu är det fredag igen och Idol på tv. Jag är ju så tråkig att jag hellre ser på deckare så Rolf får aldrig se hela programmet till slut, missar alltid någon artist, Jag vill se Camilla Läckbergs Predikanten som börjar kl.21.00, det har gått en omgång förut med hennes och de är bra tycker jag. Men alla kan ju inte vara deckargalningar som jag!

Jag har nog lyssnat lite för mycket på deckarljudböcker nu ett tag, börjar blanda ihop dem och det är ju inte så bra. Får nog slå i mellan med något annat ett tag. Få ta någon av alla Runes böcker, Anders Fogelström till exempel om Stockholms gamla liv - väldigt spännande det också på ett annat sätt.

Idag har jag inte gjort mycket, har haft väldigt ont och varit helt slut helt enkelt. Det blev som vanligt lite för mycket när man är i stan och vill passa på med så mycket som möjligt. Ändå blev det inte hälften av vad jag tänkt...men det är ju inte så ovanligt. Jag lär mig aldrig var min begränsning ligger...men det kanske är bra på ett sätt för den dagen jag gör det blir det väl ingenting.

Har höjt doserna idag men vet inte om det hjälpt något...det gör det naturligtvis men idag hjälpte inte med något hur hög dos det än var. Blir nog bättre i morgon och nu ska jag se på TV!!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Grauning

Trist att du har så ont. Det beror kanske på vädret.... det är skönt att vara hemma hos hundarna och hästarna igen. Även om dom har klarat sig utmäkt utan oss. Jag har ju svårt att tro att jag är oumbärlig. Tittar förbi i nästa vecka.

Postat av: Birgitta

Vila ordentligt så kommer vi ut och piggar upp dig i kväll. Lite valpdoft kan ju göra underverk, eller hur :)

2007-11-17 @ 11:32:43
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: Pernilla Åhlin

Jag hoppas att höjningen har hjälpt så att du känner dej piggare. Eller så kanske Birgitta kunde få allt att domna (det va dumt skrivet och jag kommer att få fan av BF, men det är ett skämt!).

Apropå Anders Fogelström så träffade jag hans son en sommar (ett ragg kan vi nog säga för några sekel sedan) va faktiskt med ombord på deras segelbåt. Det var dock allt för sent för att pappa själv skulle vara vaken så honom fick jag aldrig träffa. Sonen var snygg som en .....hittar ingen jämförelse, men snygg i alla fall. Hände dock aldrig något(om ni fattar) på båten, vet inte vad jag gjorde där, drack te kanske, de seglade iväg igen dagen efter. Men vad hjälpte det? Har aldrig läst något av honom och kommer nog aldrig att göra det heller.
/P

2007-11-17 @ 17:24:19
URL: http://web.telia.com/~u50307557/?D=A
Postat av: Siv Ödlund

Liksom du så föredrar jag deckare. Har faktiskt inte sett ett enda avsnitt av den här omgången av idol.
Tråkigt att du har så ont. Men jag hoppas att höjningen hjälper.
Det verkar som om Lars och Anna-Lena har hittat ett nytt hem till Edgar, han var där och hälsade på idag, och de ska ta hem honom nästa helg. Det är gamla bekanta till oss, nämligen Örjan och Åslög som tog över Tikka från oss. Så vi behöver knappast oroa oss för att Edgar ska få det bra i sitt nya hem.
Nu ska jag snart fortsätta att titta på deckaren på 4:an. Senare ska jag till ishallen i Hemse och hämta Lasse och Jesper som varit på fastlandet. Det är första gången som Jesper fått spela match efter det att han bröt armen.


Kram från Siv!

2007-11-18 @ 22:12:38
URL: http://www.lillhagnas.se
Postat av: Mikaela Åhlin

Du är en av dom starkaste personerna jag känner Ulla-Britta :)

2007-11-19 @ 00:26:15
URL: http://dottern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback