Söndag-skitdag

Hej! Efter att ha haft en mycket trevlig fredag-födelsedag med många hälsningar, kort och blommor så blev det en nja...lördag med mer och mer ont. I går kväll startade det precis som förra gången och idag har det varit jävligt. Svårt att gå om man inte passar på medan ny laddning tabletter är som verksammast så kan man ligga där man ligger för det går inte att ta sig. Skulle behöva en rollator vissa stunder men det finns ju väggar, stolar och bord efter vägen där man går...utan det skulle jag väl inte alls klara mig dessa dagar.

Orkar inte sitta här längre utan går nu ner i soffan och lägger mig. Illamåendet är helt okej..nästan inget alls, har inte behövt ta de starka tabletterna emot det utan det räcker med någon enstaka av de andra. Så jag hoppas det vänder i morgon eller om det var på tisdag, som det var bättre sist, verkar ju följa samma schema som sist bortsett från feber som jag ännu inte haft...ta i trä!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Grauning

Usch, vad du har det jobbigt. Kommer och hälsar på nån dag. Kram

2007-03-04 @ 21:26:36
Postat av: Anonym

Tänk om jag bara hade kunnat ta över lite av allt ditt onda så att du fått det lite lindrigare. Det hade ju kunnat hjälpa dej lite i alla fall. Men nu är det som det är. Fast, hade jag fått bara en gnutta av ditt onda hade jag förmodligen ballat ur. Lider med dej endå!!
/Pernilla Å

2007-03-04 @ 21:30:03
Postat av: Siv Ödlund

Hej Ulla-Britta!
Kul att bloggen kommit igång igen. Men tråkigt att du har ont och mår dåligt. Fast lite positivt att det verkar en aning bättre än sist.

Kram från Siv!

Postat av: Carina Löthberg

Hej gumman!
Nyss hemkommen "ambassdör" från Stockholm. Förkyld, snorig, ont i halsen. Obs! Jag klagar inte! Antar att du gärna bytte med mig. Skulle byta ett tag med dig också, om det bara gick...
Kramar från oss, slickar från hundarna!

2007-03-05 @ 11:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback