Måndag-galen

Jag blir GALEN....det gör så ont!!!! Trodde man skulle vara mer härdad denna gång men inte. Har försökt göra något men benen bär nästan inte så det är svårt + att man fryser trotts mössa! Skulle kunna göra vad som helst för att slippa denna smärta i framförallt fötter och ben...tror jag i allafall...

Hundarna tycker jag är jättetråkig, nere och äter lite släpper ut dem och ligger på soffan ett par timmar sedan upp i sängen på värmedynorna och vrålar lite...inte för att det hjälper men lättar lite på trycket...i hjärnan eller var det kan vara, lite bättre känns det i allafall.
Om ni ringer låter det upptaget för jag lägger av telefonen när jag ska försöka sova, men sömnen kommer bara i små, små vändor och jag önskar man kunde söva sig själv...ett par timmar då och då!
Bävar mig inför natten, den blir nog inge vidare eftersom det inte verkar vilja ge med sig.

NU ringde blommaffären, det gör att humöret stiger med flera grader!!! Det betyder inte att jag tycker ni ska skicka blommor till mig som medicin men det hjälper;-)
Fy så gnällig jag låter men det är så jag känner mig, inte alls som en muntergök - långt ifrån!

Kanske ska försöka ta mig ner så jag kan ta emot blommorna när de kommer. Det tar ju nämligen en stund för mig att förflytta mig från ett rum till ett annat. Hoppas så att det vänder i morgon, det var väl så förra gången även om jag hoppades på att det skulle ske idag.

Jag får väl vara glad att febern inte är med denna gång och att det inte regnar ute så hundarna är skitiga varje gång de varit ute. Dora den gamla senila tanten har lite svårt att bestämma sig för om hon ska kissa och bajsa ute eller inne i hundrummet...man måste passa på henne, det är lite jobbigt.
Precis som om hon glömmer att göra det hon ska om man inte står och passar på henne. Men det är väl så när man blir gammal och gaggig...eller bara har ont för jag känner mig nästan lite snurrig som hon ibland -ja, ja  inte så illa att jag går in i soffan... i stället för på toan....
Tur man har en dosett att lägga dagsdosen piller i annars skulle jag inte ha någon koll, skulle nog stoppa i mig allt för mycket i nuläget. Ser fram emot morgondagen!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Skickar en stor styrkekram & hoppas att smärtan avtar snarast!

Kram fam Sellgren

Postat av: Siv Ödlund

Usch varför ska du behöva ha så ont!!! Jag hoppas verkligen att det värsta går över till i morgon. Du är inte alls gnällig! De flesta av oss har turen att inte behöva gå igenom samma plågor som du, och det ska vi vara mycket tacksamma för.

Kram från Siv!

2007-03-05 @ 20:31:04
URL: http://www.lillhagnas.se
Postat av: Mariell Dahlström

HEJ!
du är inte gnällig! du skriver som det är och det uppskattar vi, det är ju det vi vill veta, inte en försköning. vi vill vet hur vår kära U-B mår! och det vill vi för att vi bryr oss! hoppas du mår mycket bättre i morrn! massor med kramar Mariell, mamma, pappa, Kita, Ricco och Cookie...

2007-03-05 @ 21:28:27
Postat av: lena bell

Hej Ulla Britta
Vill bara skriva och tala om att du finns med oss i våra tankar hela tiden och jag hoppas värken släpper snart!

Många kramar från Lena m.familj

2007-03-06 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback