Tisdag

Nu har det gått några dagar sedan sista behandlingen och i går mådde jag skit, inte på förmiddagen...jag kunde inte gå men det finns ju rullstol men på eftermiddagen kom de hemska svettningarna och mattheten och satt i ända tills jag skulle lägga mig då var det helt plötsligt rätt okej igen. Detta resulterade i att jag inte kunde somna förrän kl.var runt -02 och det är jobbigt. Man går upp, tar någon tablett till i hopp om att bli lite tröttare, får ont i magen, går ner och tar några skivor ost...och en brödbit...upp igen(vilket är lika med att krypa eller dra sig i ledstången upp)höra på bokskiva och tillslut...zzzzzzzzzz

Sedan vaknar man vid 05 igen och tar lite morfintabletter + annat och somnar om tills någon ringer (idag Maja)hon var så glad över att hon just gick från tandläkaren och han hade inte velat dra ut hennes visdomstand -JIPPI!!! Hon har drabbats av återkommande halsinfektioner under våren och den senaste förra veckan då läkaren sa att visdomstanden var boven men nu får den vänta tills i höst och då kommer den kanske...bara kanske att dö!! Alla har berättat om sina hemska upplevelser med att dra ut visdomständer att hon var helt slut. MEN jag sa att har du tur har du ärvt mammas fina raka rötter och det hade hon gjort enligt tandläkaren när hon berättade det för honom. Tur man kanske har bidragit med något gott i anlagen;-)

Själv mår jag faktiskt förvånande bra idag...peppar, peppar. Har bäddat rent i våra sängar och det är väldigt duktigt gjort för att bara vara tisdag! Så nu gör jag nog inte så mycket mer idag, lite mat ska jag nog försöka få till om inte kallsvetten slår till för då blir det att ligga på köksoffan och dirigera mannen i stället-vilket brukar fungera bra det också.

 

Kommentarer
Postat av: Lisen Lundström

Hej.
skönt att höra att det är rätt okay i dag, hoppas ni får en fin Midsommar, tänker på er.
Kram kram
Lisen

2007-06-19 @ 21:00:18
Postat av: Anonym

Hej.
skönt att höra att det är rätt okay i dag, hoppas ni får en fin Midsommar, tänker på er.
Kram kram
Lisen

2007-06-19 @ 21:01:18
Postat av: Pernilla Grauning

Skönt att du är lite piggare. Maja ska va glad. Jag drog ut en tand igår och jag är inte så stöddig just nu. Fy om du har så här ont och jobbigt hela tiden. Jag klarar inte ens att dra ut en tand, fast jag har ganska hög smärttröskel....

Postat av: Siv Ödlund

Roligt att höra att du mår ganska bra, sätt nu inte igång och gör för mycket bara. Sköt om dig!
Kram från Siv!

2007-06-20 @ 00:36:45
URL: http://www.lillhagnas.se
Postat av: Marie Nylander

Önskar dig en härlig midsommarhelg med sol och solvarma jordgubbar.
Kram Marie

2007-06-20 @ 12:16:55
URL: http://www.eirams.com
Postat av: Marie Nylander

Önskar dig en härlig midsommarhelg med sol och solvarma jordgubbar.
Kram Marie

2007-06-20 @ 12:17:48
URL: http://www.eirams.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback