Fredagnatt

Nu har ännu en bra dag gått sin väg. Vi har haft mycket trevligt besök av en rätt så pigg Rune och Ingela(alltid lika pigg)tillsammans med piggelinerna Svenssons! Syskonen(hundar av rasen Engelsk springer spaniel för er som ev. inte vet) Assar och Lea har kramats och jagat varandra, de är så härliga och trivs så himla bra tillsammans. Ena stunden leker de och nästa gå gör de bara samma saker...typ kissar, dricker vatten eller något annat. Två riktiga goingar är de i allafall. Kanske kommer någon bild på dem om ni har tur, men inte nu för jag är för trött.

Just nu gungar båten in i hamnen med 4 springrar till från Oskarshamn+en Marie och en Ingemar (eller rättare sagt från Frändefors). De kommer att stanna och sova någonstans ut med vägen(i husvagnen...inte på vägen) men i morgonbitti hoppas vi de dyker upp lagom till frukost UTE I SOLEN....det har varit väldigt dåligt med utefrukostar på sista tiden. Men vi ger aldrig upp hoppet!

Nu ska jag lägga mig och lyssna på ljudboken om Axel von Fersen av/med Herman Lindqvist om en tid när jag inte skulle vilja vara med...eller då hade jag med denna dåliga kropp varit död för länge sedan. I vissa fall har det gått åt rätt håll men i andra har det inte hänt ett enda dugg. Tur man lever nu när man är jag! Bara att ha en egen säng är underbart och ännu bättre en sådan skön som jag har!

Natti, natti (Lindqvist är skön att höra på, bra sovröst-men ibland för intessant ...)

Kommentarer
Postat av: Siv Ödlund

Jag hoppas att du får en riktigt trevlig helg. Själva åker vi till Bödasand på måndag (med den nya Ölandslinjen).
Kram från Siv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback