Torsdag

Hurra, va jag mår bra idag!! Idag känner jag mig nästan frisk, lite orkeslös men helt okej. Jag har varit och valt ut en peruk...kändes minst sagt konstigt men det skulle göras. Sedan skulle jag "bara" till sköterskan och ta mina blodprover ur min fina ven-port...enkelt trodde jag... Nej där funkade inget och inte hittade hon något blod i armen heller så nu blir det Visby i morgonbitti. Hoppas nu bara de kan få den att öppna sig annars måste de operera in en ny.

Sen när jag kommit hem så kändes det konstigt på en tand...ojsan där lossnade det en sida på en kindtand....gud såå trött man kan bli ibland. Jag som var så pigg och glad kände mig nu plötsligt som en trasa igen...men nu har det gått över. Strax kommer Pernilla och Robyn men Puma med sig för att bjuda på Semlor!! Nu blev ni allt avundsjuka:-) Ska nog gå ner och ladda kaffekokaren så ingen tid förspills, för nu är man kaffesugen.

Såg på nyheterna hur inne det är att "blogga", jag är en "bloggare"...hur tufft låter inte det...för en som knappt visste vad det var för en vecka sedan;-) Man kan tydligen tjäna pengar på det också om man får annonsörer och många besökare...får nog skaffa en spökskrivare i så fall. Kanske ska kolla med Maja och hennes Fredrik...fast då blir den ju inte min längre och inte så privat heller. Nej jag håller mig nog på den här låga nivån, hur ska jag ha tid att uppdatera en blogg flera gånger per dag, jag som har så mycket att göra.

Nu ska jag sätta på kaffe! Stackars Er som inte får smaka....en annan gång kanske!

Kommentarer
Postat av: Marléne Söderquist

Hej!!
Blir SÅÅ glad att höra att du mår bra!!
Dottern är sjuk & hemmavid så vi ska också äta kaffe med semla!! Kopp opp!! Ha dé Kram Marléne

Postat av: Birgitta

Hej, skönt att du mår bra! För att äta semlor behöver man inga kindtänder. Jag skall också äta mina glutenfria semlor, så vi kan väl fika och låtsas att vi gör det tillsammans. Att sända en kram via dator är i alla fall smittfritt, så nu får du minst en/Birgitta

2007-02-15 @ 16:30:46
URL: http://www.kamelens.se
Postat av: Karin Nylander

Hej!
Det vattnas i munne på mig när du skriver ordet semlor... försöker lätta några gram så sådan kost får vänta en stund, fast jag åt en liten bakelse som Alexandra hade gjort igår oj vad gott. Sigge sänder sina varma hälsningar och det gör vi alla
se til att andra sköter om dig
Karin

2007-02-15 @ 17:45:14
Postat av: Lisen

Jaha Semla va gott, får väl fortsätta på min tårta, faktiskt inte så dumt det heller.
Många kramar Lisen med flock

2007-02-15 @ 20:13:43
Postat av: Pernilla Åhlin

Ja, semlor blev det och goda va de! Rolf har också fått smaka och min mage är god och glad. Kul att Birgitta höll oss sälskap. Synd bara att vi inte visst om det.
I morgon ska jag börja räkna points så nu bli det inga fler semlor. Så blir det om jag ska komma i galaklädseln till den 26/2.
/Pernilla Åhlin

2007-02-15 @ 21:46:11
URL: http://web.telia.com/~u50307557/?D=A
Postat av: Pernilla Åhlin

Man bör läsa igenom det man skriver. Gjorde inte jag......säl.....skap (se ovan).
/Pernilla Åhlin

2007-02-15 @ 21:48:34
URL: http://web.telia.com/~u50307557/?D=A
Postat av: Siv Ödlund

Hej Ulla-Britta!
Nu har jag kommit hem från jobbet och kan äntligen få läsa dagens blogg från dig. Vill bara säga en sak. Du ska INTE skaffa dig någon spökskrivare. Det är dina ord vi vill läsa, och de behöver inte alls bättras på.Nivån är redan hög.

Kram från Siv!

2007-02-15 @ 22:38:48
URL: http://www.lillhagnas.se
Postat av: Pernilla Grauning

Skönt att det känns bättre. Semlorna blev jag inte alls avundsjuk på:-) Idag (fredag) Fyller Casper och hans syskon 1 år.

2007-02-16 @ 08:31:27
Postat av: Gunnel och Lennart

Hej Ulla-Britta!
Vad glada vi blir av att höra att du mår bättre. Bättre och bättre dag för dag hoppas vi. Göran och Irja kommer ner till sitt fritidshus idag och kommer till oss i kväll för att äta middag.

2007-02-16 @ 12:46:05
Postat av: Mariell Dahlström

skönt att du mår bra! jag åt oxå semlor igår, pappa bjöd på jobbet och fick en över så den fick hans lilla handikappade dotter... jag gör oxå framsteg, jag kan nästan räta ut benet helt och böja (inte helt) men mycket...! som Birgitta skriver, att skicka kramar är smittfritt, så jag skickar många tusen kramar!

2007-02-16 @ 13:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback