Söndag-ont, ont...

Nu har det börjat...jag har så värk så jag tror jag blir galen. Just nu har jag tagit en morfin och passar på att skriva några rader. Det startade i går kväll med värk i lederna så jag trodde jag skulle ...ja typ dö! Det var så hemskt och idag är det bättre men långt, långt ifrån bra. Jag har en vidrig värk i ländrygg, höft, knä och fotlederna+fötterna, vilket gör det svårt att gå.
Jag har pratat med avd. och de sa jag kunde ta den dos jag tagit som max och fortsätta ha koll på tempen.  Jag kan nästan inte gå och hela natten har det surrat i  huvudet om rullstolar, trapphiss...ska det verkligen vara så här!? Men de har ju sagt att det kan bli jävligt men man vill ändå inte tro att det blir så illa. Det enda jag är glad för i nuläget är att jag inte mår illa för det är väl annars den vanligaste biverkningen. Nu orkar jag inte sitta längre, ha det som ni kan jag lägger mig igen. Suck och ONT, ONT....tyck synd om mig det kanske hjälper lite;-)

Kommentarer
Postat av: Lasse Neemelaid

Hej!
Jag läser din blogg nästan varje dag. Om du mkt ont tycker jag att du skall höra om du kan få en morfinpump istället för tabletter. Alternativt morfinplåster. Du får då en jämnare koncentration över dygnet och slipper smärtgenombrotten. Även om du har pump eller plåster kan du ta extra morfin tabletter om det skulle behövas.
Du finns i våra tankar varje dag!!
Kram
Lasse din kusin. Tiina hälsar också.

2007-02-11 @ 15:54:28
Postat av: Pernilla Grauning

Usch, va jobbigt att du ska ha så ont. Jag och Amanda ska snart på agility träning. Vi får se om det är hon eller jag som ska tävla Klara i år.

2007-02-11 @ 16:15:24
Postat av: Lisen Lundström

Tänker på dej hjärtat, det där med Morfinpump var nog inte så dumt, försök att få det.
Lilla Safir slänger pussar just nu fulla av Bröstmjölk från mamma Gullvivan.
Han växer så det knakar, och du kommer att smälta fullkomligt då du ser honom.
Kram från huset som är opp och nervänt.

2007-02-11 @ 17:30:32
Postat av: Pernilla Åhlin

Vi tänker på dej, hela familjen.

Postat av: Familjen Bengtsson

Har precis uppdaterat mig genom att läsa din blogg. Jag önskar att du slapp gå igenom allt detta.
Var ute och gick en jätterunda med Burre och Sven i Hagaparken. Det var härlig blå himmel och solen värmde lite i ansiktet. Våren är på väg och det är ljusare varje dag.
Tänker på dig alltid!
Giggie

2007-02-11 @ 18:01:03
Postat av: Siv Ödlund

Önskar att vi alla i din bekantskapskrets kunde ta lite var av ditt onda. Så att du slapp ha allt själv.
Många kramar från Siv!

2007-02-11 @ 19:08:55
URL: http://www.lillhagnas.se
Postat av: Eva Agåker

En stor kram från Eva och Brindi, kämpa på!

2007-02-11 @ 21:13:45
URL: http://www.signwills.com
Postat av: Mariell Dahlström

Det är så otroligt orättvist! du är en av dom underbaraste människor jag träffat, du skall inte må så här! ingen skall behöva må så här, men speciellt inte DU! vi här hemma tänker på dig hela tiden och vi önskar att det fanns något vi kunde göra för att göra det lite lättare för dig! många varma kramar från oss.

2007-02-11 @ 23:08:47
Postat av: Lisen

En liten hälsning från oss, hoppas du känner dej lite bättre i dag.
Har nu börjat jobba för första gången på 14 dagar,
skönt att vara tillbaka, även om det bara är för 4 timmar.
Skall sen ut på promenad med små fisarna, hadde vi nu bott närmare varann, hadde era små gullungar fått hänga på.
Många kramar tänker på er
Lisen

2007-02-12 @ 10:06:17
Postat av: Annelie

Usch å fy för smärtan, önskar att vi kunde ta lite av den! Hoppas att det är bättre idag. Skulle det nu vara så att det blir rullstol å trapphiss (vilket jag inte tror är troligt med din vilja) så kan jag ställa upp som din personaliga AT, vad sägs om det? ;)
Vi här i kalla Norrland tänker på dig!

Kramar från familjen Sellgren

2007-02-12 @ 14:40:25
URL: http://www.sellgren.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback