Onsdag-skitdag

Hej å hå...va dåligt det blev då, inte ett skit blev det gjort. Mådde ganska bra i morse och sedan blev det bara helt slut. Jag orkade knappt ta mig mellan soffan och köket, inte pga. att det gjorde så ont utan för att all kraft var borta. Så där har jag legat mest hela dagen och tyckt synd om mig själv och varit irriterad över allt jag skulle kunnat gjort OM jag bra orkat.
Har inte velat eller orkat prata i telefonen heller, har helt enkelt känt mig som jag skulle svimma när som helst?!...obehaglig känsla men inte mycket att göra åt. Känner mig fortfarande kallsvettig och konstig(värre än vanligt;-)) så nu ska jag lägga mig och sova mig pigg till i morgon. Hoppas på en pigg dag i morgon med mycket kraft i allt, är så trött på detta "mjäkande" och porslinskänslan som verkligen inte är jag.
Sov Gott!!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Krya på dig tills imorgon! Kramar

Postat av: Marie

Torsdag och jag hoppas du har samlat lite reserver att ta till i dag...
Regn ömsom sol och blåst och kyligt har vi här i Etuna i dag och det är väl som det ska vara i april månad =)
Var rädd om dig!och ta dig inte vatten över huvudet! så att du ramlar..du har ju nog ändå!!! Kan inte snälla Birgitta och Siv och co bära runt dig dit du vill när du inte orkar!? En sådan där bärbår med hus på á la indisk variant.. vore väl något =)) Skämt åtsido!
Ha det så gott det går!
kram Marie

2007-04-19 @ 15:13:33
Postat av: Siv Ödlund

Jag hoppas verkligen att du mår lite bättre idag, även om vädret mest består av regn och blåst.
Ångående bärstolen, varför inte? Jag kan tänka mig något i stil med vad de har i sagorna och bär runt kungligheter i. Men då får nog vädret bli bättre först.

Kram från Siv!

2007-04-19 @ 16:59:12
URL: http://www.lillhagnas.se
Postat av: Eleonore Björklöf

Hej Ulla-Britta!
Du är minst av allt "mjäkig"! För närvarande är du min idol! Stå på dig! Det är verkligen krut i dig!

Kram! Eleonore

2007-04-19 @ 18:30:23
Postat av: Pernilla Åhlin

Jag håller helt och hållet med Eleonore. Jag är
ansluten till fan-cluben jag också (fast det vet du nog redan).
/Pernilla

2007-04-19 @ 20:21:28
URL: http://web.telia.com/~u50307557/?D=A

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback